Opinie o Internetica Sp. z o.o. – branża usługowa

Realne efekty – współpraca, która opłaca się firmom usługowym

Satysfakcjonujące efekty pozycjonowania w głównej mierze wpływają na to, czy firma usługowa chętnie pozostaje z agencją marketingową. Do pożądanych rezultatów działań agencji można zaliczyć np. zwiększenie widoczności strony, wzrost  liczby odwiedzin z wyników organicznych i umocnienie marki. Ważne jest to by wszystkie te efekty miały trwały i stabilny charakter, bo tylko wtedy firma będzie mogła stale się rozwijać i obserwować znaczący przypływ klientów. 

W referencjach wystawionych przez firmy współpracujące z Internetica znajdziemy m.in. zagadnienie osiąganych rezultatów. MEGARON Nieruchomości podkreśla fakt, że strona w dość krótkim czasie znalazła się w czołówce branżowych haseł. Innym klientem, zwracającym uwagę na spektakularne efekty, jest HOTEL WARSZAWIANKA – działania Internetica sprawiły, że strona zaczęła zajmować czołowe pozycje pierwszej strony wyszukiwarki Google i to już na samym początku współpracy. Z pozytywnym odbiorem efektów spotkamy się też w referencjach wystawionych przez firmy, które od dawna współpracują z agencją. Jedną z nich jest PIK Studio – przedsiębiorstwo mimo upływu lat nie rezygnuje z usług agencji, bo firma nie zawodzi jej oczekiwań dotyczących efektów pozycjonowania.

Do pokaźnej grupy klientów, którzy zdecydowali się wspomnieć o efektach pozycjonowania w swoich referencjach można zaliczyć także firmę DAWOS. Przedsiębiorstwo handlowo-usługowe wprost powołuje się w wystawionej przez siebie opinii na to, że wszystkie z pozycjonowanych fraz znalazły się w TOP10. Ze świetnych wyników cieszy się też Warsztat Samochodowy Pashynskyy Sergiy – aż 98 procent zleconych do pozycjonowania fraz osiągnęło wysokie pozycje. Skuteczność i zaangażowanie firmy Internetica dostrzegalna jest w osiąganych wynikach, ale nie tylko efekty mają wpływ na to, że tak wiele przedsiębiorstw usługowych zostaje na dłużej z agencją. Oprócz trwałych, stabilnych rezultatów liczy się także podejście do klienta.

Jak w praktyce wygląda współpraca z Internetica?

Prawidłowo układająca się współpraca firmy usługowej z agencją marketingową musi opierać się na dobrej komunikacji. Nowoczesne, dynamicznie działające firmy, zajmujące się online marketingiem, są zawsze gotowe, by odpowiedzieć klientowi na nurtujące go pytanie. 

Sprawny kontakt regularnie jest podkreślany w referencjach wystawianych przez firmy współpracujące z Internetica. Jasne wyjaśnienia i brak niedomówień decydują o tym, że przedsiębiorstwa decydują się zostać z agencją na dłużej. O bezproblemowym kontakcie z klientem świadczą np. referencje wystawione przez firmę Parkieciarz Targówek. W udanych relacjach biznesowych znaczenie mają też kwestie związane bezpośrednio z umiejętnościami komunikacyjnymi. Przyjazna obsługa to coś, co doceni każda firma, niezależnie od tego, w jakiej branży działa. O partnerskim charakterze współpracy i wysokiej kulturze osobistej zespołu wspomina m.in. firma AGAMA Team. Pozytywne doświadczenia firm usługowych motywują te podmioty do rozszerzania współpracy z Internetica. Nierzadko dochodzi do sytuacji, że zadowolony z wyników klient agencji wybiera bardziej zaawansowany pakiet lub chętnie decyduje się na pozycjonowanie swojej kolejne strony internetowej. To drugie rozwiązanie po pewnym czasie m.in. firma mTłumaczenia.pl – zmotywowały ją do tego zadowalające wyniki i płynna, pozbawiona niedomówień współpraca.

Co o ofercie myślą dotychczasowi klienci?

Agencja marketingowa, gotowa do mierzenia się z wymogami współczesnego rynku usług internetowych, proponuje swoim klientom rozbudowaną i jednocześnie dopracowaną ofertę. Obejmuje ona oprócz standardowego pozycjonowania także np. kampanie AdWords, fachową analizę konkurencji, czy pomóc w rozbudowaniu serwisu. Wielu klientów docenia to, że współpracując z jednym podmiotem, może otrzymać takie kompleksowe wsparcie na wielu polach.

Nie każda firma usługowa ma takie same potrzeby i mierzy się z tymi samymi problemami. Wyzwaniem stojącym przed profesjonalną agencją marketingową, jest dostosowanie rozwiązań do klienta. Takie indywidualne podejście chwali np. firma AESCO. Internetica doskonale rozumiała jej potrzeby biznesowe, co pomogło przedsiębiorstwu realizować wcześniej zamierzone cele. Indywidualne traktowanie klienta to coś, co docenia także studio tatuażu MAKE ART – w swoich referencjach kładzie nacisk na bardzo udaną współpracę z opiekunką klienta – czy np. firma Smart Move Przeprowadzki.

Dobra agencja marketingowa powinna tak opracować kształt swojej oferty, by niezależnie od wybranego przez klienta pakietu, dokładnie analizować wyniki, a następnie formułować precyzyjne raporty. Na rzetelność i dokładność w wywiązywaniu się z tego typu zadań swoją uwagę zwraca m.in. ekomyjniaparowa.pl. Firmę zadowolona jest z tego, że dzięki agencji Internetica doskonale wie, co dzieje się na stronie, a dzięki profesjonalnym raportom, analizom i konsultacjom ze specjalistami klient dostaje wskazówki, co można zrobić lepiej.