Czy prowadzenie profilu na Facebooku rzeczywiście jest koniecznością, jeśli chcemy zadbać o własny biznes? Z tego artykułu dowiesz się, jaki wpływ na Twoją firmę może mieć troska o fanpage.
Prowadzenie fanpage na Facebooku – dlaczego to się opłaca?
Jeśli zdecydujemy się na prowadzenie social media, zwiększamy swoje szanse na pozyskanie nowych klientów. Nie da się ukryć, że Facebook to jeden z najpopularniejszych serwisów społecznościowych, co znaczy, że kryje się tu ogromny potencjał marketingowy. Ale nie chodzi tu tylko o dotarcie do nowych osób.
Prowadzenie profilu na Facebooku, podobnie zresztą jak prowadzenie profilu na Instagramie, znacznie ułatwia podtrzymanie kontaktu z dotychczasowymi klientami oraz poprawia rozpoznawalność marki. W ten sposób możemy tworzyć i umacniać więzi. Takie wspieranie przywiązania do marki to niezwykle istotna sprawa, jeśli zależy nam na długoterminowym wzroście.
Prowadzenie social media – przedstaw swoją ofertę w atrakcyjny sposób
Warto zdawać sobie sprawę z tego, że firmowa strona internetowa nie jest jedynym źródłem informacji o produktach. W wielu przypadkach odbiorcy poznają daną firmę właśnie za pośrednictwem social media. Co ważne, prowadzenie fanpage na Facebooku to nie tylko sposób na poinformowanie o stałej ofercie. W ten sposób damy znać naszym klientom również o:
- najnowszych rozwiązaniach;
- korzystnych rabatach;
- aktualnych konkursach, promocjach itp.
Prowadzenie fanpage – zadbaj o to w profesjonalny sposób
Sam profil nie wystarczy, żeby zdobyć nowych klientów, zbudować zaufanie i pozytywnie wpłynąć na wizerunek marki. Powinniśmy umiejętnie kreować content i świadomie budować więź z odbiorcami. Prowadzenie profilu na Facebooku wymaga więc nie tylko regularności i zaangażowania, ale także i wiedzy na temat marketingu, kreatywności, umiejętności zachęcania do dyskusji itp. Do prowadzenia profili warto wybrać m.in. sprawdzoną agencję PR, która w odpowiedni sposób zadba o wizerunek naszej marki.
Nic więc dziwnego, że wiele przedsiębiorstw woli takie działania przekazać specjalistom.